24 augusti 2009

Jag lever

Hoho, jag har återuppstått :) Helt plötsligt! Tror vi på att jag orkar blogga nu då? Njaaa, jag säger varken bu eller bä, så får vi helt enkelt se hur det blir!

Hur som helst så har jag haft en KANON bra sommar, om man nu kan kalla det för sommar! Ja menar vädret såklart, hur kul har det varit? Men vi bor ju i Sverige, så hey, vad hade man väntat sig? Nu är hösten på ingång och jag tycker det faktiskt är skönt! Jag gillar alla årstider, alla har sin egen charm.

Vi hörs när vi hörs!

/f

2 kommentarer:

Tessan sa...

Men välkommen tillbaka!! Hoppas du orkar blogga massor i framtiden. Jag o Milo har massor av tid att slå ihäl :)
Kram från Lille-Babs :)

Frida sa...

Åh tack :) Ska försöka göra lite uppdateringar!! Om Lille-Babs och Milo har mycket tid att slå ihjäl så tycker jag dom kan komma till Midsommarkransen och hälsa på nån dag :) Kraaam